4Daagse

Een internationaal informatief platform voor miljoenen bezoekers waarbij informatie-architectuur en beleving samen de scepter dienen te zwaaien.

Uitdaging

De Nijmeegse 4Daagse trekt jaarlijks 45.000 wandelaars en ruim een miljoen online bezoekers. Vier doelgroepen, talloze vragen en uiteenlopende antwoorden. Daar zit de uitdaging. Hoe zorgen we ervoor dat de verschillende doelgroepen, verschillende antwoorden, op dezelfde vragen op de meest gebruiksvriendelijk manier kunnen vinden. Daarnaast dient de website deze gebruiksvriendelijkheid te combineren met een pure beleving van de 4Daagse zelf..

Werkwijze

Samen met het 4Daagse-team hebben we de informatie gestructureerd in duidelijke informatielijnen via een card sorting sessie. De modulair ontworpen pagina’s zijn flexibel inzetbaar en eenvoudig aanpasbaar. De vernieuwde huisstijl is digitaal doorgevoerd en verrijkt met 45 op maat gemaakte iconen. Gerichte call-to-actions leiden elke doelgroep vanzelf naar de juiste inschrijving, praktische informatie en vervolgcontent.

Resultaat

Een herkenbaar en gebruiksvriendelijk platform dat de stijl en beleving van de 4Daagse ademt. De slimme structuur en iconenserie maken navigatie intuïtief. Bezoekers vinden snel wat ze zoeken en worden actief meegenomen richting verdieping, voorbereiding en deelname terwijl ze worden ondergedompeld in die unieke ervaring tijdens de mooiste week van het jaar.

Strategie, vorm en gebruiksvriendelijkheid breng ik samen in digitale en grafische producten.

CONTACT

CONTACT

Heb je een grafische opdracht of andere visuele uitdaging?

Laat me er werk van maken.

Next
Next

BAAS